Seksspeeltjes voor single mannen (deel 3)

vrijdag 30 augustus 2013 Gastblogger 1 Opmerkingen

Tot slot zijn we gekomen bij de speeltjes die je anaal moet inbrengen en die zorgen voor een stimulatie van de prostaat, een erogene zone bij de man. Ik vermoed dat dit bij heel veel heteroseksuele mannen een moeilijk te nemen hindernis is :-) Het is inderdaad niet evident om iets te steken in een opening waar normaal gezien enkel iets uitkomt ;-) Maar... eens je die drempel over bent, wacht u enkel genot ;-) Hier geldt ook weer: de juiste grootte vinden (klein beginnen, bvb. met trileitjes), en vooral een heel goed glijmiddel gebruiken! En om begrijpelijke redenen raad ik ook een condoom aan... De anale speeltjes met vibratiefunctie geven het hoogste genot, maar je moet wel even wennen aan 'iets' dat in je binnenste zit te trillen. Maar dit, samen met een goeie sleeve en een vibrerende penisring, kan een bijzonder intens orgasme geven!

Zo, dit was het voorlopig zowat. Ik vermoed dat het gebruik van seksspeeltjes onder mannen nog een serieus taboe is. Het is toch iets waar ik het met mijn vrienden nooit over heb. En ik denk ook niet dat er zoiets als een 'upperdare' party bestaat voor mannen. Ik heb in ieder geval ervaren dat ze je veel seksueel genot kunnen schenken, zelfs al is het maar 'op je eentje'...

Btw: ik weet niet of reclame hier is toegestaan, maar de online shop "Love Honey" (http://www.lovehoney.co.uk) in de UK vind ik erg goed. Heel professioneel, snelle leveringen, anonieme verpakkingen en veel keuze. Noot: ik ben op geen enkele manier verbonden met deze site...

Met dank aan onze gastblogger. Jouw stukje is ook welkom bij oponseentje@gmail.com.

1 opmerking:

  1. Ik heb de 3 stukjes gelezen en het kan mij niet echt bekoren. Ook natuurlijk omdat ik hier geen ervaring in heb. Als ik dan zou moeten kiezen, zou ik voor de ring gaan. The lord of the rings, lol.

    BeantwoordenVerwijderen