Relaties tussen vegetariërs/veganisten en vleeseters

zaterdag 31 januari 2015 Gastblogger 11 Opmerkingen

Relatie- en voedselexperten Ayinde Hoywell en Zoe Eisenberg schreven een gids over relaties tussen vegetariërs of veganisten en vleeseters. Ze weten uit ervaring dat het moeilijk kan zijn voor mensen met uiteenlopende voedingsgewoonten om samen te leven.

Het Lusty Vegan is bedoeld als voedsel-, dating- en lifestylegids, met tips en recepten waarmee je indruk kunt maken op je nieuwe vlam.

Zoals in elke relatie is respect en begrip het allerbelangrijkste om je 'gemengde' relatie te doen werken. Het is wel belangrijk om jezelf op voorhand de vraag te stellen of je kunt samenleven met iemand die anders eet dan jij. Want je geliefde voortdurend proberen te veranderen, heeft ook weinig zin.

Bron: Evamagazine

11 opmerkingen:

  1. Haha, zalig! :-)
    Inderdaad een erg belangrijk aspect in een relatie. Althans voor mij. Ik kan me niet inbeelden dat ik samen ben met een vegetariër of iemand die bijna niets lust. Eten en zien eten is zo leuk; ik hou van mensen die graag eten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je doet nu net of vegetariers niet graag eten. Het een sluit het ander niet uit.

      Verwijderen
    2. Hallo, ik ben Theresa Williams Na jaren in relatie met Anderson te hebben, brak hij me op, ik deed alles aan om hem terug te brengen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo veel terug, vanwege de liefde die ik voor hem heb, Ik smeekte hem met alles, ik maakte beloftes maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem aan mijn vriend uit en ze stelde voor dat ik liever contact opneem met een spellaster die mij zou kunnen helpen om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit geloofde, ik had geen andere keuze dan het te proberen. Mailde de speltoets, en hij zei dat het geen probleem was dat alles voor drie dagen goed gaat, dat mijn ex voor drie dagen terugkomt naar mij, hij stootte de verrassing en verrassend in de tweede dag, het was om 16.00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verbaasd, ik antwoordde de oproep en alles wat hij zei was dat hij zo sorry was voor alles dat er gebeurde dat hij wilde dat ik naar hem terugkeerde, dat hij zo veel van me houdt. Ik was zo blij en ging naar hem, dat was hoe we weer gelukkig samen leven. Sindsdien heb ik de belofte gedaan dat iemand die ik ken dat een relatie probleem heeft, zou ik helpen bij een dergelijke persoon door hem of haar te verwijzen naar de enige echte en krachtige spellaster die me met mijn eigen probleem heeft geholpen. Email: drogunduspellcaster@gmail.com u kunt hem mailen als u hulp nodig heeft in uw relatie of een ander geval.

      1) Love Spells
      2) Lost Love Spells
      3) Echtscheiding Spells
      4) Huwelijk Spells
      5) Bindende spelling.
      6) Breakup Spells
      7) Verban een verleden Minnaar
      8.) U wilt worden bevorderd in uw kantoor / loterij spelling
      9) wil je geliefde bevredigen
      Neem contact op met deze geweldige man als u een probleem heeft voor een blijvende oplossing
      Via drogunduspellcaster@gmail.com

      Verwijderen
  2. Elkaar op dat vlak respecteren, lijkt mij inderdaad het meest cruciale. De vleeseter moet niet neerkijken op de vegetariër, de vegetariër moet er niet van uitgaan dat zijn voedselpatroon per definitie de beste is. Alhoewel ik mij kan voorstellen dat het wel erg moeilijk wordt tussen een veganist en iemand die alle dagen megaveel vlees eet... Als het water té diep is... tja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij maakt 'veggie'zijn deel uitmaakt van mijn eco levensstijl en de daaraan verbonden waarden en denken over gezondheid - op alle vlakken. Ik merk vaak dat het ene (bepaalde keuzes) met het andere (waarden/levensstijl) verbonden is en kan me dus geen relatie voorstellen met iemand die niet op diezelfde golflengte zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zelf geen vegetariër, mijn vorige partner was het wel, maar dat is nooit een probleem geweest tussen ons. Elkaar daarin steunen en openstaan voor nieuwe dingen is dan wel belangrijk. Ik merk ook dat ik een zekere vorm van bewustzijn rond voeding, consumptie en gezond leven een aantrekkelijke karaktertrek vind bij vrouwen, of mensen in het algemeen. Het mag wel niet te extreem zijn, want dat is dan weer een afknapper.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Btw Laure: http://www.goedgevoel.be/gg/nl/13/Lekker-Eten/article/detail/873456/2009/06/04/Vegetariers-zijn-betere-minnaars.dhtml

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. (Diepe zucht)waar moeten we nog opletten als we een lief
    Zoeken,gewoon verliefd worden de klick is dat niet genoeg,heb nog nooit bij iemand die ik leuk vond gedacht
    Wat eet hij of wat eet hij niet,liefde staat of valt toch niet
    Met wel of geen vlees op je bord

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, ik ben Theresa Williams Na jaren in relatie met Anderson te hebben, brak hij me op, ik deed alles aan om hem terug te brengen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo veel terug, vanwege de liefde die ik voor hem heb, Ik smeekte hem met alles, ik maakte beloftes maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem aan mijn vriend uit en ze stelde voor dat ik liever contact opneem met een spellaster die mij zou kunnen helpen om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit geloofde, ik had geen andere keuze dan het te proberen. Mailde de speltoets, en hij zei dat het geen probleem was dat alles voor drie dagen goed gaat, dat mijn ex voor drie dagen terugkomt naar mij, hij stootte de verrassing en verrassend in de tweede dag, het was om 16.00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verbaasd, ik antwoordde de oproep en alles wat hij zei was dat hij zo sorry was voor alles dat er gebeurde dat hij wilde dat ik naar hem terugkeerde, dat hij zo veel van me houdt. Ik was zo blij en ging naar hem, dat was hoe we weer gelukkig samen leven. Sindsdien heb ik de belofte gedaan dat iemand die ik ken dat een relatie probleem heeft, zou ik helpen bij een dergelijke persoon door hem of haar te verwijzen naar de enige echte en krachtige spellaster die me met mijn eigen probleem heeft geholpen. Email: drogunduspellcaster@gmail.com u kunt hem mailen als u hulp nodig heeft in uw relatie of een ander geval.

    1) Love Spells
    2) Lost Love Spells
    3) Echtscheiding Spells
    4) Huwelijk Spells
    5) Bindende spelling.
    6) Breakup Spells
    7) Verban een verleden Minnaar
    8.) U wilt worden bevorderd in uw kantoor / loterij spelling
    9) wil je geliefde bevredigen
    Neem contact op met deze geweldige man als u een probleem heeft voor een blijvende oplossing
    Via drogunduspellcaster@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al met dank aan deze geweldige man genaamd Dr Agbazara, de grote speltoets die de vreugde in mij terugbrengt, door mij te helpen mijn liefhebber terug te brengen die met mij vier maanden geleden terugbrengt, maar nu met mij met de hulp van Dr Agbazara de grote liefdesverhaal caster. Alle dank gaat naar hem, u kunt hem ook contacteren voor hulp als u hem nodig hebt in tijden van problemen via: ( agbazara@gmail.com ) kunt u ook Whatsapp op dit nummer +2348104102662

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De grote Mighty BabaLawao !!! Je hebt het opnieuw gedaan, je hebt me je krachten getoond die ik van verschillende mensen heb gehoord, maar nu ben je van ervaring, dr BabaLawao, je bent de grootste spellaster die ik geloofde dat het bestaat omdat je mijn geliefde teruggebracht heeft Ik heb me binnen 24 uur verlaten sinds 2015, meneer, jij bent het grootst, bedankt voor je geweldige werk in mijn leven en ik zal je herinneren, omdat je een glimlach op mijn gezicht heeft gedaan door mijn droom te maken.
     Nogmaals bedankt meneer. Mijn vrienden die daar hulp nodig hebben, zal ik u adviseren om Dr. BabaLawao te contacteren voor hulp omdat hij een grootste man is die ooit leeft, hier is het e-mailadres van Dr. BabaLawao: babalawaodgreatspellcaster788@gmail.com

    Krijg je Minnaar OF Echtgenoot Terug
    Kanker Spellen
    Zwangerschapspellen
    Killing Spell
    Kinderspelen
    Love Spell
    Huwelijkspellen
    Long Life Spell
    Bescherming Spelling
    Wordt een Manager Spell
    Je geld terugvinden
    Madness Spell E.T.C.


    Contacteer hem nu op dit email adres: babalawaodgreatspellcaster788@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen