Cursus alleen zijn: vertel jouw verhaal op de radio

donderdag 2 februari 2012 Gastblogger 2 Opmerkingen

Beste bezoekers van Op Ons Eentje,

Ik ben een radiomaker uit Amsterdam. Samen met Esma Linnemann maak ik 'Een cursus alleen zijn', een vierdelige radioserie voor HollandDoc Radio (NTR, Radio 1). Ons idee lijkt wel wat op de gedachte achter 'Op Ons Eentje', want het gaat ons om de alledaagse werkelijkheid van het single bestaan. Met vragen als: hoe zet je een IKEA-meubel in elkaar? Hoe smeer je je rug in met zonnebrand? Wat doe je met Oud&Nieuw? En, meer algemeen: hoe geef je zin aan een leven zonder dagelijkse getuige?

We zoeken mensen die hier anoniem over willen vertellen. In eerste instantie richten we ons op Nederlanders - vooral mannen! -, maar voor een ijzersterk verhaal steken we de grens graag over.

De interviews vinden plaats in februari. Interesse? stuur een berichtje naar mail at maartjeduin punt nl.

Je kan 'the making of' van onze serie ook volgen op deze Facebookpagina.

Voor een vergelijkbare radioserie die ik maakte over niets doen, klik je hier (doorscrollen naar eind programma)

Ik hoop van jullie te horen!

vriendelijke groet,

Maartje Duin
Radiomaker

www.straatofoon.nl
@straatofoon

2 opmerkingen:

  1. vanwaar die "in eerste instantie richten we ons vooral op mannen"?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Olive, we laten ook vrouwen aan het woord, maar op dit moment zijn we harder naar mannen op zoek. Maar als jij mee wilt doen, stuur me een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen