Uitnodiging: single kerstavond in Gent

maandag 17 december 2012 Gastblogger 4 Opmerkingen


Kerstavond, dat is een avond om te vieren met familie. Dat krijg ik overal te horen als je vraagt wat mensen gaan doen op de eerste avond van de feestperiode.
Maar als single is een familieavond niet altijd evident en daar staan maar weinig mensen bij stil.

Toen ik het stukje single in tijden van feestdagen las, wist ik dat ik niet alleen was. En misschien had jij net hetzelfde gevoel?
Dan zitten we in hetzelfde schuitje :-)

Een oplossing die werd voorgesteld was het boeken van een reis, maar ook dat is niet voor iedereen mogelijk.
Maar misschien is er wel nog iets eenvoudigers, we gaan gewoon met een kleine groep singles samen iets eten.
Niet chique en duur, maar gewoon lekker eenvoudig en met aangenaam gezelschap. Zo wordt de avond plots iets om naar uit te kijken!

Kan je je vinden in dit kerstavond alternatief, laat dan iets weten op kerstavondingent@yahoo.com

Tot dan?




Met dank aan onze gastblogger.

4 opmerkingen:

  1. Wij gaan een cinemake doen met wat vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk idee. Ben met kerst ook alleen. Maar Groningen-Gent is (even spieken) 369 kilometer. En hoewel ik voor wat gereis meestal niet moeilijk doe, blijf ik nu maar in het Noorden. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spijtig dat ik dit zo laat heb gezien. 't zal alleen thuis zijn. Mss volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben alleenstaande man van 48j met dochtertje van 6j.,waar kan je dan in godsnaam terecht op kerstavond .
    er zal niet veel anders opzitten,dan gewoon thuis voor de buis denk ik .
    Vraag me trouwens af waarom het zo moeilijk is om contact te leggen met single vrouwen,via internet vind je niks veelbelovends en krijg je enkel buitenlandse reacties , is eenzaamheid dan een must .

    BeantwoordenVerwijderen