Spelletjesnamiddag - Verslag en nieuwe datum voor een 3e editie!

dinsdag 18 maart 2014 Gastblogger 1 Opmerkingen


Voorbije zondag ging de tweede editie van onze spelletjesnamiddagen door. Het goede weer (denken wij dan) deed enkele deelnemers afhaken, maar uiteindelijk vulden we toch met het mooie aantal van 14 personen de Wintertuin van de Vooruit.

Er werd gestart met een rondje Take 5. Direct goed opgewarmd ontstond er een linker- en een rechtertafel.
Aan de ene tafel ging het als volgt: Machiavelli - Bonanza - Regenwormen - Rumikub.
Aan de andere tafel ging het van: Carcaconne - Alhambra - Regenwormen - Touché.

Een rondje Uno heeft Lies nog van ons te goed. :-)

Van zo'n namiddag spelletjes spelen, daar krijgt een mens honger van. De avond werd dus afgesloten met een gezellig etentje. Omstreeks 22u vertrokken de laatsten huiswaarts.

En... (tromgeroffel)... ook een datum voor een volgende editie werd reeds vastgelegd! U mag nu al zaterdag 26 april in uw agenda noteren, ergens in Gent (details volgen).

Als het weer het toelaat, gaan we voor een buitenlocatie en Kubb, badminton, petanque,... worden dan aan ons spelletjesrepertoire toegevoegd. Laat het weer het niet toe, dan zorgen we natuurlijk dat we binnen kunnen spelen.

Hou in alle geval deze blog in het oog en tot dan!

Met dank aan Els voor dit verslag.

1 opmerking:

  1. Was er graag bij geweest. Maar heb moeten afhaken (ik had het nog bij een ouder berichtje (de doodle) gezet - ik wist niet hoe ik jullie kon bereiken om me 'deftig af te melden'.
    26 april lukt me niet. Maar ooit moet het wel eens lukken. Als ik het dan als groentje/leek tussen de (tegen die tijd) supergeroutineerde spelers nog durf op te nemen. Veel plezier alvast de 26ste!

    BeantwoordenVerwijderen