Plusmama's en pluspapa's (deel 4)

donderdag 8 januari 2015 Gastblogger 0 Opmerkingen

En wat met zelf plusmama zijn? Zou ik dat zien zitten? De kans is natuurlijk groot 'op mijn leeftijd' dat ik iets begin met een papa en wat dan?

Aanvankelijk leek ook dat me onoverkomelijk. Hoe zou ik in godsnaam kindjes van een ander graag kunnen zien? Hoe zou ik die deel kunnen laten uitmaken van 'mijn gezin' en pfff, wat een gedoe seg.

Maar ondertussen ben ik daar al lang overheen en is het geen issue meer. Ik zie mijn nichtjes toch ook graag en ik vind de kindjes van vrienden toch ook leuk? Dus why not!

En dan heb ik het nog niet gehad over een pluspapa voor mijn dochters. Dat zijn gelukkig zorgen voor later, hopelijk ;-)

Met dank aan onze gastblogster. Jouw stukje is ook welkom bij oponseentje@gmail.com

0 reacties: