Gezocht: gescheiden vrouw voor interview

vrijdag 10 juli 2015 Gastblogger 0 Opmerkingen

Ik ben journalist van het magazine Libelle en maak een reportage over ‘de kracht van singles’, waarbij gefocust wordt op de kracht van vriendschap als je single bent.

Voor deze reportage ben ik nog op zoek naar een single dertiger – prille veertiger die samen met haar single vriendinnen wil vertellen over hoe ze elkaar steunen als alleenstaande. Het is een positief stuk, waarbij echt gefocust wordt op het belang van vriendschap, maar er wordt ook open en eerlijk verteld dat het niet altijd gemakkelijk is in een maatschappij waar zoveel gericht is op koppels en gezinnen. Wat is het moeilijkste als single? Hoe kun je elkaar steunen als vriendin? Wat zijn de praktische zaken waarmee je geconfronteerd wordt?

Ik zoek een positieve gescheiden dame die samen met haar vriendin(nen) in Libelle zou willen staan om het taboe te doorbreken? Ik ben steeds te bereiken op dit mailadres of 0489107808. Geïnteresseerden mogen me steeds contacteren!

Van harte dank en met vriendelijke groeten,
Lisa Gabriels
Journalist Libelle
0489107808

0 reacties: