Tip: odos.be

vrijdag 20 november 2015 Gastblogger 5 Opmerkingen

Ben je een gescheiden ouder? Bezoek dan eens de site van Odos, Ouders die opnieuw starten.

Nadat je jezelf geregistreerd hebt, kan je op de fora van deze site met anderen van gedachten wisselen over onderwerpen zoals het eenoudergezin, een LAT-relatie, de juridische kant van scheiden en uit elkaar gaan, enz.

Je kan er ook jezelf voorstellen aan de andere geregistreerde leden en inpikken op voorstellen voor uitstapjes.

Onder het motto 'Kanaliseer hier al je negativiteit' is er ook een rubriek 'Klagen en zagen'.


Met dank aan onze gastblogger. Wij kijken reikhalzend uit naar jouw tip, verhaal, opinie, ... Eén adres: oponseentje@gmail.com

5 opmerkingen:

  1. Het is een leuk initiatief, maar heeft wat activiteit nodig om van de grond te raken. Ik heb me daar een drietal weken geleden geregistreerd, en zowat 90% van de content komt van dezelfde twee posters.

    Niet dat ik zelf veel mag zeggen, op één bericht na kijk ik ook vooral de kat uit de boom voorlopig. Nog lezers hier die vanuit een hoekje meegluren op odos? Tijd om ook daar wat leven in te blazen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @lev ik zit ook mee te gluren, kom post iets, ik reageer! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Sofie: done and done! Ik wacht :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @lev wat ik deed, zelfs met een zinnig antwoord ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt inderdaad een degelijk en zinvol initiatief, maar het kan pas vlot werken als er (veel) meer actieve gebruikers op komen. Maar het moet altijd ergens beginnen uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen