Van 31 december naar 1 januari - De oversteek vieren in Gent

donderdag 3 december 2015 Gastblogger 3 Opmerkingen

Begin december, dat betekent dat de eindejaarsfeesten terug voor de deur staan.
Vraag me dan steeds af, hou ik die deur gesloten of maak ik ze open?
Als single viel de keuze in het verleden vaak op het gesloten houden.
Maar dat maakt de avond, qua aanvoelen, nog veel langer dan hij reeds is.
Vandaar besloten om buiten mijn comfortzone te treden.
En een oproep op deze blog te laten verschijnen.

Oproep naar andere mensen toe, die net als ik een gezellige oudejaarsavond en nacht willen beleven in Gent!
Waarbij we allereerst onze benen onder tafel steken, om nadien op het nieuwe jaar te klinken. Terwijl we bijvoorbeeld genieten van het vuurwerk aan Portus Ganda. En daarna de bruisende stad in te duiken en het nieuwe jaar op feestende voet in te zetten.

Geïnteresseerden laten graag via mail hun interesse blijken aub. (uiterlijk tegen 21 december)

Nadien worden de praktische zaken in onderling overleg nog afgesproken.

Wie telt er mee af naar 2016?

Feestelijke groeten,

Philippe
gantois60@hotmail.com

3 opmerkingen:

  1. ..... en ik had zowaar al een vriendin gestrikt die enthousiast reageerde met: Gent? Gaaf!, ik ga mee!' . Maar de Groningse single delegatie laat toch verstek gaan. Want zelfs een verstokte single als ik is niet van steen: de ex (sinds vijf jaar) stelde per app voor om samen oud& nieuw te vieren. Dus dat zijn mijn plannen voor nu.
    Ik wens jullie een sprankelend uiteinde en begin toe.
    Wees niet bang voor blunders (die maken we allemaal). Geniet van het leven. We hebben er immers maar één.
    Samen of alleen.

    BeantwoordenVerwijderen