Mieux seul que mal accompagné

zondag 13 maart 2016 Coco 0 Opmerkingen

Aldus de gevleugelde woorden van Mathias Schoenaerts in een interview met De Morgen.

Nu kunnen we misschien wel denken 'tss, jaja, die heeft gemakkelijk praten, de bekoorlijke deernes bieden zich bij bosjes aan...' - wat allicht wel voor een deel waar is, zo blijft het aan mijn deurbel verdacht stil ;-) - maar toch, hij heeft gelijk.


Ik zou ze niet de kost willen geven, de koppels/gezinnen die naar de buitenwereld toe quasi perfect lijken, maar waar het er achter gesloten deuren bijlange niet zo harmonieus aan toe gaat als iedereen wel denkt.

Dan ben ik persoonlijk liever alleen.


Ik denk dat het 'alleen-zijn' veel mensen afschrikt. Misschien zouden sommigen de stap wel willen zetten, maar durven ze niet, uit angst voor het onbekende.
Ik wist bij aanvang van mijn singlehood ook niet hoe ik het allemaal zou klaren en voelde me bij momenten reddeloos verloren, maar zie, uiteindelijk geraken de wonden wel gelikt en krabbel je weer recht. La Nouvelle Coco est arrivée :-)


Waarmee ik maar wil zeggen; voor diegene die nu in de beginfase zitten: je komt er uiteindelijk wel bovenop.

En wie weet, ligt er iets mooiers voor je in het verschiet. Dat wil ik toch graag geloven...ik hou jullie op de hoogte mocht ik het tegenkomen.


Coco


Voor de geïnteresseerden: ik heb intussen gelezen dat de Matthias 'zijn hart weer beroerd wordt door een vrouw', die dekselse 'Schoenmaekers' toch, zou ons Joke zeggen ;-)

0 reacties: