Love is in the air

woensdag 15 juni 2016 Lies 3 Opmerkingen


Ik vond deze 2 wortels in mijn groentenpakket en prompt fluisterde mijn romantisch-fantastische kant mij toe dat dit geen toeval kon zijn. Ja, ja, beste lezers, de zomer van 2016 zou wel eens my summer of love kunnen worden. Hoe we dat gaan doen zo zonder Tinder of datingsites is mij nog niet duidelijk, maar als het klopt dat de liefde aanklopt op het moment dat je ze het minst verwacht en het minst op zoek bent, tja, dan gaat dat dik in orde komen.

Bij deze: gastbloggers gezocht voor deze blog. Want anders gaat het hier deze zomer heel stil worden.

3 opmerkingen:

  1. Misschien eerder: Love is in the earth?
    Mooi beeld hoor. Ik wens je in elk geval die 'summer of love' toe. En mezelf ook :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig Lies!
    Ik zal een tandje bijsteken en wie weet volgen er enkele blog-berichtjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, Anne. Terug van weggeweest? Ik kijk er al naar uit weer wat van jou te lezen.

      Verwijderen