Hoe overleef ik de feestdagen?

donderdag 12 november 2009 Smart Spending Woman 1 Opmerkingen

Ze komen er weer aan, die gezellige feestdagen. Gezinnetjes gaan massaal rond de haard zitten, zingen kerstliedjes, openen cadeautjes, bakken koekjes en eten kalkoen. Maar wat als je geen gezin hebt? Het liefst zou ik Kerst en Nieuw op een andere planeet doorbrengen en pas weer verschijnen als alle jingle bells verstomd zijn. Maar zolang intergalactische reizen het voorrecht van astronauten zijn, moet ik op zoek naar een alternatief.

Op reis gaan is misschien een optie? Alleen word je in elk buitenland evengoed geconfronteerd met feestende koppeltjes. Thuisblijven dan en wachten tot ik ergens word uitgenodigd? Maar wat als er geen uitnodiging komt? Dan maar zelf in de aanval gaan en een feestje organiseren. Alleen, feestjes organiseren betekent opruimen, poetsen, plannen, winkelen, koken, en dan weer opruimen en poetsen.
Rest er nog één optie: iemand overtuigen om het feestje te organiseren! Ik beloof dat ik help opruimen, poetsen, plannen, winkelen, koken, en dan weer opruimen en poetsen! Iemand???

1 opmerking:

  1. Hebt u geen ouders? Broers? Zussen? Vrienden? Een combinatie van voorgaande?

    BeantwoordenVerwijderen