Waar zitten de bloggende singles?

zaterdag 20 november 2010 Lies 4 Opmerkingen

Af en toe surf ik eens door blogland. Ik hop dan van de ene blog naar de andere en ontdek zo wel eens een blog waar ik graag terugkom. Wat mij opvalt, is dat ik zo veel foto's van kindjes te zien krijg. De mama's (en in mindere mate de papa's), hun gezin, recepten en naaiwerkjes zijn duidelijk goed vertegenwoordigd in de blogwereld.

Blogs van singles kom ik veel minder tegen, al valt het natuurlijk vaak niet aan een blog te zien dat hij door een single geschreven is. Want als single ben je gelukkig meer dan alleen maar single.

Toch dragen wij bij 'Op ons eentje' de single-blogs natuurlijk een warm hart toe.

Ken je nog single-blogs, zet dan zeker een link naar deze blogs in je reactie op deze post. Onder het motto 'Singles aller landen, verenigt u' zullen wij ze dan graag in onze blogrol opnemen (en zij ons hopelijk in de hunne).

4 opmerkingen:

  1. En nog eentje :
    "gezocht : prins met schimmel"
    Te vinden op : gprinsms.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ik dit maar ontdekt toen ik nog single was! Super leuke blog hier!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik denk dat de 'avontuurtjes' die singels meemaken het leukst zijn om te lezen, maar dat ze die liever wel enkel anoniem gaan plaatsen. Achteraf wil je liever niet dat uw lief dat allemaal leest... vandaar er ook niet veel zo een blogs zijn denk ik :-)
    Verder lees ik ze zelf ook graag. Wie weet leer ik bij hé :p

    BeantwoordenVerwijderen