Gezocht: 'eentjes' voor fotoreeks

dinsdag 26 februari 2013 Gastblogger 0 Opmerkingen

Hallo,

Ik ben een jonge fotografe en zoek 'eentjes' om een fotoreeks te maken. Het is de bedoeling om telkens een single man of vrouw te portretteren en, als dat kan, ook een gesprek te hebben over het leven als single. Belangrijk is dat ik zelf geen vooraf bepaald beeld wil geven van singles, maar dat ik in mijn reeks aan bod wil laten komen hoe singles zélf tegen single zijn aankijken. Wat is er leuk aan? Wat zijn de mindere kanten van het 'goede vrije leven'? Is single zijn een bewuste keuze voor jou of is het gewoon zo gegroeid? Elke emotie of elke insteek kan daarbij aan bod komen, dat bepaal jij volledig.

Ik zou je graag portretteren in een context die betekenisvol is voor jou. Dat kan bij je thuis zijn of op een plek waar je veel of graag tijd doorbrengt. Ik kan natuurlijk niet vermijden dat mensen je kunnen herkennen in een beeld, maar ik zal nooit je portret combineren met bepaalde persoonsgegevens (je voornaam bv.) én een quote uit ons gesprek. Ik voorzie uiteindelijk een boek als resultaat en/of wie weet een tentoonstelling. Integriteit en authenticiteit vind ik zelf zeer belangrijk, ook en zeker in dit project.

Dus, durf jij jezelf bloot geven in een beeld en/of een gesprek over single zijn?
Ken je iemand die misschien wel zou willen meewerken of heb je nog vragen?
Mail me dan op fotoreekssingle@gmail.com!

Hopelijk tot gauw,
groetjes!

Stefanie

0 reacties: