Seksspeeltjes voor single mannen (deel 1)

maandag 26 augustus 2013 Gastblogger 3 Opmerkingen

Stel je bent single, man, en je houdt van masturberen, maar je wil ook wel eens iets anders dan de klassieke 'hand'...
Je kunt betalen voor seks, of een casual seks date zoeken, maar voor veel mannen is dat wellicht een brug te ver.
Dan blijven er dus de seksspeeltjes over. Er zijn een heleboel verschillende speeltjes voor mannen beschikbaar die het genot tijdens het masturberen serieus kunnen verhogen.
Ik heb hier al een aantal jaren ervaring mee, en ik wil daarom graag wat tips met jullie delen.

Waar ik het over wil hebben zijn de penisringen, de penis sleeves en de anale speeltjes.

Penisringen zijn flexibele (uit rubber) of harde (uit metaal) ringen die je over de stijve penis schuift tot aan de basis. Ze helpen om de erectie langer te houden en ze zorgen ook voor een intenser gevoel tijdens het orgasme. Het is wel soms 'tricky' om de juiste grootte te vinden. Want elke penis is anders, en als een penisring te slap zit, heeft het geen effect, en als het te strak zit doet het pijn. Daarom worden er vaak penisringen met verschillende afmetingen in één verpakking meegeleverd. Het is dus een beetje zoeken en passen tot je de juiste maat vindt :-) Er zijn ook penisringen met ingebouwde vibrator, maar zorg er dan voor dat je enkel deze koopt die werken op AA-batterijen! Diegene met de kleine platte batterijtjes zijn echt niet krachtig genoeg... Er is een bepaald type vibrerende penisring met een soort half-open ring die je om je penis vastklemt. Als je dit net onder de eikel bevestigt, geeft dit een enorm goed gevoel tijdens het trillen. Ik heb er in ieder geval al fantastische orgasmes mee gehad!

Wordt vervolgd.
(de penis sleeves en de anale speeltjes houdt de redactie voor volgende posts).

Met dank aan onze openhartige gastblogger en aan ons mannenpanel dat dit stukje goedkeurde voor publicatie (de redactie houdt wel het hart vast voor de Google-trefwoorden waarop we binnenkort zullen gevonden worden).

3 opmerkingen:

  1. Ik wilde en wil ook wel eens iets anders. Betalen voor seks hou ik nog achter de hand als mogelijkheid (maar ik vrees dat ik me niet genoeg zal kunnen ontspannen om ervan te genieten) en een "seks-date" ligt wat moeilijk, niet om morele redenen, maar wel wegens problemen met contact leggen. Dus heb ik ook een speeltje gekocht, maar dat haalt het toch niet op de gevoeligheid van de hand(en).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi logje, dat was echt iets wat nog ontbrak op deze site voor singles. Mooi ook dat de gastblogger er zo openhartig over schrijft. Ik wens alle singles succes bij het verbreden van zijn of haar horizon, ook op gebied van seks. Alle meelezende stelletjes trouwens ook. Zonder iemand bang te willen maken, schijn je met metalen penisringen trouwens wel een beetje te moeten uitkijken, zeker als je ze gebruikt in combinatie met libido-verhogende middelen. Ik treed verder niet in detail. Laat de fantasie niet te veel op hol slaan, die kan je beter gebruiken voor het bedgebeuren, al dan niet in combinatie met speeltjes. ;-)

    Voor de vrouwelijke lezers: Luuna test allerlei seksspeeltjes voor vrouwen zelf: http://climaximaal.nl/
    Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op speeltjes, hierdoor wordt het allemaal wat spannender

    BeantwoordenVerwijderen