Naakt op date

maandag 7 oktober 2013 Lies 1 Opmerkingen

'Adam zoekt Eva', zo heet het nieuwe datingprogramma waarmee een Nederlandse televisiezender in 2014 wil uitpakken. De kandidaten gaan er naakt op date, ontdaan van alle materiële opsmuk die toch maar de aandacht afleidt van de beide ware ikken waar het om draait.

Origineel is het idee wel, maar of ze kandidaten gaan vinden, dat lijkt me nog maar de vraag.

Zoals de trouwe lezers van deze blog misschien al weten, heb ik zelf de kans gehad om deel te nemen aan een gelijkaardig Adam-en-Eva-experiment, zij het zonder televisiecamera's in de buurt.

Ik heb toen vriendelijk bedankt, maar als er lezers zijn die het zien zitten om in hun nakie op partnerzoektocht te gaan terwijl half Nederland en Vlaanderen meekijkt, dan kunnen zij zich melden bij RTL.

1 opmerking:

  1. Het begint er toch steeds meer op te lijken dat naakt daten steeds normaler begint te worden vreemd genoeg. Ik zie mezelf namelijk nog niet zo snel naakt op date gaan eerlijk gezegd. Ik las op RegioDaten ook het een en ander over naakt op date gaan. Hier wordt zelfs gesproken over een nieuwe hype. Ok, prima, maar niet met mij.

    BeantwoordenVerwijderen