Spelletjesnamiddag editie 2 - Alle praktische info

dinsdag 11 maart 2014 Esben 9 Opmerkingen

En ja hoor, we hebben na wat zoeken een fijne plek gevonden om de spelletjesnamiddag te laten doorgaan: "de Wintertuin" in de alomgekende Vooruit (een vraagje aan de bar wijst je ongetwijfeld de juiste weg).

Meer info vind je terug in de initiële post, maar kort samengevat: nu zondag 16 maart om 14u en breng indien je zin hebt gerust een spelletje mee dat je fijn vindt.  Wij zorgen ook voor enkele klassiekers van de vorige editie.

Tot dan!

Els, Eef, Esben.

9 opmerkingen:

  1. 'k Ga wat later zijn, maar ik kom wel langs. Speel alle strategische spelletjes met complexe spelregels maar in het begin van de namiddag ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Lies: En UNO op het einde dan...
    (straks denken de mensen die niet naar de eerste editie kwamen, dat wij supermoeilijke spellen spelen...)
    @ die mensen: geen zorgen. Lies houdt eigenlijk gewoon alleen maar van UNO, de rest valt onder de noemer complexe spelregels... :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Els: Inderdaad. Al gaat mijn smaak wel een beetje verder dan Uno.
    Maar ik ben nu eenmaal een vrouw zonder strategie. Heb ik meteen ook een verklaring voor het feit dat ik nog single ben ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Ik zal er ook bij zijn met een paar spelletjes. Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou een gebrek aan strategie ons enige 'probleem' zijn? Dan volgen we daar gewoon eens een cursus voor hé... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan er niet bij zijn vanaf 14u wegens een andere afspraak die er in extremis is tussen gekomen. Als die niet uitloopt kom ik alsnog langs ...
    Alvast veel spelplezier!

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Tot seffes allemaal, voor nen toffe namiddag fun fun fun! :-)

    BeantwoordenVerwijderen