Nieuwjaarsgeschenkje J. (deel 2)

maandag 19 januari 2015 Gastblogger 0 Opmerkingen

Ik heb zoveel te geven en ook al geef ik al veel aan mijn dochtertjes, mijn vrienden, ... Liefde geven aan een man en ook terug krijgen is niet vergelijkbaar. Nu, ik geef geen liefde aan J. en ik krijg het al zeker niet terug, maar we geven en nemen wel andere dingen aan/van mekaar ;-)

En vooral de sidedish en het sausje erbij van humor, playen, teasen en challengen vind ik zo leuk. Dat ontbreekt zo vaak bij anderen en ook al draait het bij J. ook enkel daarom toch mis ik het vaak bij echte partnerkandidaten. Er zijn weinig mannen die me boeien en (blijven) raken en uitdagen. Zeer weinig of ik kom ze niet tegen alleszins. J. Is gewoon handig om te hebben (en dito ik voor hem).  Hij behandelt me goed, lost een behoefte in die, ja wij single vrouwen ook (mogen!) hebben, en gaandeweg zijn we ook echt meer beginnen praten. Als ik terug denk aan onze 1ste ontmoeting dan kan ik niet anders dan breed glimlachen en een gelukzalige kriebel voelen. Ik zie me nog staan in de broodjeszaak, niet wetende of ik nu 1 of 2 broodjes moest kopen omdat ik niet geloofde dat zo'n hottie aan mijn deur zou aanbellen (en opnieuw en opnieuw).

(wordt vervolgd)

0 reacties: