Nieuwjaarsgeschenkje J. (the end)

dinsdag 20 januari 2015 Gastblogger 2 Opmerkingen

We hebben dit keer een, voor ons doen, uitgebreide babbel gehad over nieuwjaar vieren, over mijn dates en 'relaties' die nooit standhouden, ...

Ik lag met mijn hoofd op zijn buik (bedekt met het hipste kostuum ever), ik luisterde naar zijn ademhaling en hij streelde mijn haar. Even droomde ik weg. Is dit wat 'fuck buddies'  doen (het is een lelijk woord ik weet het, maar we zijn in de feiten eigenlijk niet meer dan dat)? Wat heb ik dit nodig, wat mis ik dergelijke intieme cosy momentjes, wat wil ik die zo graag altijd binnen handbereik hebben?

Het blijft worstelen met dat gevoel van zoveel willen geven maar niemand vinden om het aan te geven en het ook wederzijds en oprecht terug willen krijgen. Het is balanceren tussen te snel teveel willen, te full on worden, daarmee mannen af te schrikken en de drang om ook voldoende dingen 'op mijn eentje' te kunnen blijven doen en beslissen.

Maar voor nu geniet ik even na. Zit ik opnieuw in de zetel die doordrongen is van zijn zalig zoete geur. Kijk ik smachtend naar het lege blikje ice tea green waar hij sexy aan sipte en laat ik lekker aan jullie verbeelding over wat er na die babbel in de zetel gebeurde. Pittig of niet, wie zal het zeggen, soms is fantasie levendiger dan het gewoon woordelijk te moeten lezen.

Met dank aan onze gastblogster. Wij smachten naar jouw getuigenis. Eén adres voor al je anonieme ontboezemingen: oponseentje@gmail.com

2 opmerkingen:

  1. Drie prachtige stukjes om van te smullen. Dank je wel voor het delen!
    Och, als toch meer mensen op deze aardbol de verwachtingen van 'het ideaalplaatje' toch eens zouden laten varen en zonder gene en schuldgevoel af en toe of vaker kunnen genieten van elkaar... Nou ja, ik wil het ook niet verheerlijken. Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de mensen die ik ken (en er voor uitkomen, er rust zeker voor vrouwen, een enorm taboe op) die zoals beschreven in het logje door het leven gaan, vaal een stuk relaxter lijken dan ; het doorsnee 'waarom heb je nu alweer de vuilnis niet buiten gezet/ sokken in de wasmand/ moest ik alweer uit voor de kleine-stel. We doen elkaar vaak zo veel onnodig leed aan. En eerlijk is eerlijk, seks is ook nog eens hartstikke gezond.

    Op één punt ben deel ik je visie niet. Waarom zou dit geen liefde heten? Het strelen door je haar kan sensueel zijn, maar ik noem zo'n gebaar toch ook liefde. En je stiekeme 'wat als' gedachte kan toch ook alleen met liefde rijmen? Wat dat ook zijn moge.
    Maar dat is hoe ik er over denk.
    Fijn geschreven. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en oprecht geschreven. Op deze manier met elkaar omgaan en kunnen genieten van en met elkaar, is een waardevolle verbinding tussen jullie twee. Laat inderdaad soms eens de labels varen die we vaak zo graag op zaken willen plakken om iets te kunnen plaatsen (naar onszelf en anderen toe), het is bevrijdend puur te kunnen genieten van wat is en goed voelt, zonder daar een naam aan te moeten geven.

    BeantwoordenVerwijderen