De LETS-man (deel 3)

zaterdag 28 maart 2015 Gastblogger 0 Opmerkingen

Sara stond op het punt om een antwoord te geven, toen plots de ladder wegschoof. Sam sprong van de ladder terwijl deze met een knal op de grond neerviel.

In een poging om zijn evenwicht te bewaren kwam hij in de armen van Sara terecht. "Sorry, ik probeerde mijn evenwicht te bewaren", stamelde hij. "Geen probleem hoor, maar je mag me nu wel loslaten", zei Sara, terwijl ze hem diep in de ogen keek. Goh, wat rook hij lekker zo dichtbij. "Ow ja, natuurlijk", grinnikte Sam terwijl hij Sara losliet en een stap achteruit zette.

"Zit je al lang bij LETS?", vroeg Sara geïnteresseerd. "Een paar maanden, denk ik. Ik help graag mensen en ik kan goed met mijn handen overweg", zei Sam. Bij die laatste zin kreeg Sara het wel erg warm vanbinnen.

"Zo, de lamp brandt, ik denk dat we klaar zijn?", vroeg Sam. "Euh, Sam... Er is nog iets wat ik je zou willen vragen. In de slaapkamer is er een stopcontact defect, heb je soms tijd om daar even naar te kijken?". "Tuurlijk, ik heb nog wel wat tijd, waar is je slaapkamer?", zei Sam. "Kom maar mee", zei Sara, terwijl ze hem glimlachend in de ogen keek en zachtjes zijn hand vastpakte...

Met dank aan onze gastblogger. Jouw inzending is ook welkom bij oponseentje@gmail.com

0 reacties: