Verslag ontmoetingsavond 7 april 2015

donderdag 9 april 2015 Gastblogger 4 Opmerkingen

Een tiental singles kwamen opdagen voor de derde ontmoetingsavond georganiseerd door Sir K in de Vooruit. Naar mijn beste inschatting varieerde de leeftijd van de singles tussen mensen die achteraan kar twee en halverwege kruiwagen vier zitten. Er zaten een paar bekende gezichten tussen, en ook een paar nieuwe stukken vlees.

Als man zijnde viel het vrouwelijk gezelschap tegen. Versta me niet verkeerd hé, ik bedoel hier het aantal ;-) Deze keer waren de mannen in de meerderheid. Over de persoonlijkheden van de vrouwen niets dan lof (voor zover je daarover kan oordelen op een paar uur tijd). Ook met de mannen konden trouwens leuke gesprekken gevoerd worden.

Waarover werd er allemaal gebabbeld ? Verbouwen, rat in de wc, reizen naar India, slijpschijven, boeken, een inspectiecamera, jawel. Ook over dating sites, loszittende tegeltjes, moto's. Maar waarvoor zou die inspectiecamera dienen ?? Solliciteren, sponsor nonkel voor schoolgaande meisjes in India, rolstoelen, boormachines in een mooi koffertje, bouwen en theater. Inspectiecamera ?? Bedrijfswagens, reizen voor singles, fietstochten, lekken in een dak, uw job al dan niet graag doen. Wie of wat moet er geïnspecteerd worden met die camera ? Burn-out, de oponseentje-blog, tennissen, Google, de zon in je ogen, terrasje doen. Die camera hé... Reizen met vrienden, vorige activiteiten, lezersaantallen op de blog, drukke agenda's, liken op Facebook. Zouden er met die inspectiecamera dingen te zien zijn die hij/zij liever niet wil zien ? Muziek die wat luid staat, handige Harry's en Harrietten, kleine wereld met mensen die naar eenzelfde school geweest zijn. Dialecten en efkes moeten gaan pissen... Voor iedereen wel een onderwerp waarover je kan meepraten.

Iets na 23u zijn de laatste zeven singles richting bedje vertrokken, naar mijn vermoeden elk op ons eentje naar hun eigen bed.

En die inspectiecamera : de aanwezigen weten waarvoor die zal gebruikt worden. Jullie afwezige lezers hadden maar moeten langskomen :-p

Bedankt aan de aanwezigen voor de leuke avond, dank aan Sir K. voor de organisatie. Ik persoonlijk vind het een aangename manier om nieuwe gelijkgestemde mensen te leren kennen en van gedachten te wisselen.

In opdracht van Lies,
gastblogger A.

4 opmerkingen:


  1. Het was leuk links te ontdekken tussen de aanwezigen. Zoals die man die de buurman van een vriendin van mij bleek te zijn. En die tafelgenote die 4 jaar na mij de boot naar Scandinavië nam en daar de Humo's vond die ik ooit op die boot achterliet (ze had er zelfs een foto van genomen).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me allemaal superleuk... maar ik ben net de 50 gepasseerd en dus te oud voor jullie groepje :-(
    Kunnen jullie ook een 'ouder' groepje maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste anoniem,
    Er staan geen leeftijdsgrenzen op deelname aan onze ontmoetingsavonden en andere activiteiten. Maar als je graag onder leeftijdsgenoten bent, mag je altijd eens een activiteit voor 50-ers organiseren. We publiceren je uitnodiging graag op de blog.

    BeantwoordenVerwijderen