April: schildknaap van munten

zondag 8 mei 2016 Gastblogger 0 Opmerkingen

Elle heeft een ongewone hobby: tarot. Ze deed een jaarlegging per maand en wist dus begin 2016 al wat haar dit jaar te wachten stond. Met een maandelijkse blogpost houdt ze ons op de hoogte van haar avonturen als single aan de hand van die jaarlegging.

Hmmm.... Schildknaap van munten. geen gemakkelijke kaart om te interpreteren, vond ik. 'Betrouwbaar en haalbaar voorstel'. Natuurlijk staat mijn hele leven niet in het teken van de liefde. Dus op dat vlak was er deze maand dan ook niets te beleven.

Op zich komt de kaart neer op een zaadje dat gepland is. Een nieuw begin, meer bepaald een creatief nieuw begin. Ik dacht eerst nog aan een 'verliefdheidszaadje', maar aangezien munten voor het financiële/materiële staan gaat die vlieger niet op. Sorry kaarten, maar deze keer zie ik het toch niet. Behalve dan dat creatieve... Een nieuw project zit er niet aan te komen, maar onlangs gaf ik een 'lentefeest' om mijn nieuw terras in te wijden. Uiteindelijk was het terras die dag nog niet af, maar bon. Alle redenen zijn goed om te feesten! Dus ik verzamelde een hele hoop Pinterest-ideetjes voor hapjes en ik ging ervoor. En dat brengt me bij hetzelfde 'probleem' als dat van Lies: als single gasten ontvangen. Gelukkig kon ik rekenen op mijn gasten om bij te springen waar nodig. Ze weten ook wel dat ik - stresserende keukenprinses die ik ben - niet overal tegelijk kan zijn. Ik kreeg heel wat complimentjes over het werk dat ik er had ingestoken. En de restjes, daar kon ik kon nog de ganse week van genieten.

Met dank aan onze gastblogster. Jouw blogpost is ook meer dan welkom. Eén adres voor al je verhalen, tips, opinies, ... : oponseentje@gmail.com

0 reacties: