Gezocht: anonieme verhalen van 40+-ers voor Libelle

zondag 18 september 2016 Gastblogger 1 Opmerkingen

Je bent 40+ en single. Heel wat van je vrienden en kennissen zijn getrouwd, gesetteld. Hoe is het om na je veertigste te daten en graag een relatie te willen? Weet je beter wat je zoekt in een man of vrouw? Ben je zelfzekerder dan vroeger, of net minder? Is het eenvoudig om single mannen of vrouwen te ontmoeten? Hoe ontmoet je hen on- of offline? Gaat het soms met ontgoochelingen gepaard? Hoe pakte je het zoeken naar je partner vroeger aan, in je twintiger jaren?

Graag hoor ik jullie ervaringen, om deze anoniem te verwerken in een Libelle-artikel. In dit artikel ga ik op zoek naar het antwoord op de vraag: hoe is het om te daten na je veertigste? Dit doe ik aan de hand van anonieme verhalen, de visie van deskundigen en dit alles kader ik in de huidige tijdsgeest (en ik vergelijk met hoe het vroeger was).

Me contacteren kan via katrien.degroef@sanoma.com

1 opmerking: