Uitstap: STA'M zondag 17 februari

woensdag 16 januari 2019 Gastblogger 2 Opmerkingen

Deze uitstap zal niet doorgaan wegens zeer weinig responsen. 



De eerste activiteit, mits voldoende inschrijvingen, is een feit: op zondag 17 februari gaan we naar de tentoonstelling 'Het verhaal van Gent' in het Stadsmuseum van Gent, beter bekend als 'STA'M'. We komen bijeen om 12u45. Naargelang het aantal inschrijvingen zal een gids aangevraagd worden of kan je een audiogids nemen. De tentoonstelling doorgaan neemt een dik uur tot anderhalf uur in beslag. Nadien kan alles doorgespoeld worden in het STA'M-Café, grenzend aan het museum.

Aangezien de optie 'gids' een mogelijkheid kan zijn, is het nodig dat je je op voorhand inschrijft VOOR ACHT FEBRUARI  hier. Alle info wordt dan via mail bezorgd.
Het STA'M en STA'M-café hanteren democratische prijzen en de locatie is, zowel met het openbaar vervoer als met de auto, goed te bereiken. Alle info vind je hier terug.

2 opmerkingen:

  1. leuk initiatief, het stam is een leuk museum. Gentenaars tot 13u gratis toegang, dus niet te lang staan kletsen voor de deur, maar eerst je ticket kopen, zou ik zo zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn Echtgenoot van mijn leven terugkeerde, ik wil de mensen vertellen dat er een echte spell caster online is en is krachtig en oprecht, Zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij heeft geholpen Ik heb onlangs mijn relatie met mijn man herenigd die me dumpte. Toen ik contact opnam met Wiseman, wierp hij een liefdesbetovering voor mij en mijn echtgenoot die zei dat hij niets meer met mij te maken had, belde mij en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals het herenigen van een huwelijk en een relatie, het genezen van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsvertelling, we zijn nu heel blij met ons zelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie te herstellen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkscounseling en we doen het heel goed, in ons liefdesleven. Contact opnemen met deze geweldige man als je problemen hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551

    BeantwoordenVerwijderen