Wijvenweek: guilty pleasures en kleine kantjes

dinsdag 13 maart 2012 Gastblogger 0 Opmerkingen

Ik heb een eigen-wijs kantje,... ik ben namelijk zeer nieuwsgierig naar de binnenkant van uw huis en tevens naar de prulleria op uw bureau!

Toen ik enkele jaren geleden een nieuwe job startte, kreg ik spontaan een 'flowervaring': wauw, al die bureau's (een 16-tal eilanden!) van mensen! Dat kleine, persoonlijke plekje dat groeit en verandert... ik heb vele 'rondes' gedaan want ik vond de weg naar het toilet, refter,... 'moeilijk' (ahum).

Mensen die opruimen (living, bureau, keuken,...) en mij vertellen dat de 'lenteschoonmaak' aan de gang is, grabbel ik figuurlijk vast en overdonder hen met vragen over welke plannen ze hebben qua inrichting na al dat afstoffen en opruimen.

Zonder opruimwoede of lenteschoonmaak kan ik mijn honger nog op een andere manier stillen, ... op visite gaan! Het summuum is dan vooral het allereerste bezoek: ik heb een onbedwingbare neiging de gang/keuken/living/... te 'scannen' (Welke sfeer hangt hier?) en vervolgens eens voor hun fotowand en/of boekenrek te gaan staan en mijn ogen de kost te geven. Ik heb niet de neiging uw kasten open te trekken (ik ben immers welopgevoed), nee, ik heb genoeg aan uw 'uitstallerijen'.

Dus, als u mij nu eens allemaal eens zou uitnodigen, dan mag u (na mijn eigenste lenteschoonmaak) zich komen vergapen aan mijn nieuwe inrichting! ;-)

Met dank aan onze gastblogster

0 reacties: