Buurman

dinsdag 9 oktober 2012 Gastblogger 5 Opmerkingen


Mijn jongste vriendin kwam logeren, ze is bijna vier.

Terwijl ik aan het naaien ben, speelt ze rustig met de auto’s, de boerderij, de plasticine en de barbies natuurlijk.

Af en toe krijg ik er een op mijn schoot, die moet ik dan een andere outfit aandoen. Zo kon ik dit weekend nog een keer de kleren van Ken uitdoen.

En ondertussen dit:

‘B, heb jij een man?’ (Oh neen, die begint ook al…)

‘Neen, ik heb geen man.’

‘Wij wel, wij hebben er één, een man, wij hebben een BUURMAN!’

‘Aha, jullie hebben een buurman. Dan heb ik ook een man.’

‘Ja, we hebben er één, in onze tuin. Waar woont die van jou?’

En daarom mag die kleine dus altijd komen logeren. 



Met dank aan onze gastblogster

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Vriendinnen hebben vaak de leukste ideeën, neem een (buur-) man, ...voor in de tuin. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De waarheid komt uit kindermond :)

    En zeggen dat ik enkel buurvrouwen heb.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Wijsheid komt uit en kindermond! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ocharme, die buurman woont in de tuin? Misschien toch even binnenvragen voor een tas koffie?

    BeantwoordenVerwijderen