Verslag van onze badmintonavond

donderdag 26 december 2013 Gastblogger 4 Opmerkingen

Een tijdje geleden deden we op deze blog een oproep om samen te gaan badmintonnen.

Na een kleine valse start door griep en een verkeersongeval, was de tweede datum de goede. Met 4 badmintonners, hadden we perfect het juiste aantal voor dubbelspel.

Het niveau verschilde van “nog nooit op een badmintonplein gestaan” over “lang geleden nog competitie gespeeld” naar “niet zo lang geleden intensief beginnen oefenen” en er was een mooi evenwicht vrouwen/mannen.

De eerste poging was een gemengd dubbel, maar onverwachts bleek vrouwen-tegen-mannen eigenlijk het meest spannend. De heren zijn zo galant geweest de vrouwen niet te laten winnen (Het tegendeel zou seksistisch geweest zijn.) En de vrouwen hadden dat ook niet nodig (22-20 is toch echt close).

Na een uur drops, lobs en smashes hebben we nog gezellig een glas gedronken. Iedereen was het erover eens dat het voor herhaling vatbaar is. En aangezien de deelnemers eigenlijk geen regelmatige volgers van deze blog zijn (nvdr: shame on you!), is er m.i. toch marge om wat extra spelers te vinden…

Interesse? Speel je mailadres door aan oponseentje@gmail.com

Met dank aan onze gastblogger.

4 opmerkingen:

  1. Mij mag je altijd op de hoogte houden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou wel is mee willen doen maar heb geen rakketje, kan daar voor gezorgd worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een racket kan je in sommige sporthallen wel huren/lenen. In de fitness waar we het vorige keer gedaan hebben, kan je er een huren (aan €1,5 dacht ik). Ik heb nog een 2e liggen, maar ik vrees dat de snaren zo slap zijn dat het eerder een schepnetje is...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Els, @Lieven: Kunnen jullie je mailadressen doorgeven via de mail van deze blog? Uiteraard zal een 2e editie hier ook verschijnen, maar de geïnteresseerden ga ik opnieuw ook een mailtje sturen.

    BeantwoordenVerwijderen