Schrijnend (deel 3)

dinsdag 25 november 2014 Gastblogger 5 Opmerkingen

Dit alles in combinatie met vreselijk veel AAAA-kriebels is nefast. Momenteel is er een totaal gebrek aan mannelijke aandacht en actie en dat maakt me toch wel wat onrustig. Dat is noemenswaardig, want sinds mijn vertrek naar het datingparadijs is dat eigenlijk nog nooit gebeurd en volgden de 'ontmoetingen' zich in een razendsnel tempo op. Ok, dat heeft heel wat ritjes op de emo-rollercoaster veroorzaakt maar in the end was het altijd dikke fun, egostrelend en een gigantische boost voor het zelfvertrouwen.

Met dit alles momenteel op een zeer laag pitje voel ik de bui al hangen. De 2,5 weken vakantie van J. zijn om en dus ga ik volgende week domme dingen doen. Nu ja, dom, ik ga hem hoe dan ook contacteren en mijn brein draait momenteel al volop overuren om een 'hoe streel ik zijn uitermate gevoelige ego'tje zodanig dat hij nog eens wil langs komen' - tactiek te bedenken. Ik weet het, heel erg en needy en hongerig en fout en al wat je maar wil, maar ik zal het niet kunnen laten. Ik heb alleen een sterk vermoeden dat zijn vakantie hem misschien wel tot andere inzichten zal gebracht hebben en dat er ook bij hem nu misschien wel eens non-communicatie zou kunnen volgen. Dat zou van zijn kant natuurlijk erg flink en de beste strategie zijn, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het er wel knap lastig mee zal hebben.

Ondertussen werkt K. fameus in op mijn zenuwstelsel. Niet dat hij iets irritant gedaan of gezegd heeft hoor, dat is het net. Hij heeft niets gedaan of gezegd!!!! Op mijn laatste (al zeg ik het zelf zeer grappige) mailtje, kreeg ik nog steeds geen reactie en verder dan tot een heel kort en snel antwoord op eerdere mailtjes kwam het er voor ook al niet meer dus ja.

Grrrr, ik weet niet of ik dat aan kan hoor, mijn 2 toyboykes die zo ongeveer tegelijkertijd gaan weggeveegd worden (want bij K voel ik de grove borstel tactiek aan komen en J. zal misschien zelf eindelijk eens definitief de knoop doorhakken). Maar misschien is net dit wel goed om even echt tot rust te komen op mannenvlak en misschien is ook deze fase meant to be. Maar al te lang moet dit toch niet duren hoor. Ik wil Actie, Afleiding, Affectie en Avontuur en liefst ook nog Asap.

Met dank aan onze gastblogster.

5 opmerkingen:

  1. Als ik het hier lees zou ik beginnen denken dat je het echt leuk vindt om op die emotionele rollercoaster te zitten.
    Enfin, moest ik jou zijn dan zou ik mijn tijd toch investeren in iets duurzaam en oprecht in plaats van mij laten meesleuren door twee toyboys. Bovendien lijk jij eerder een speeltje te zijn dan zij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You need a break, a men-break, darling! - even afkicken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja er zit tenminste toch nog ietwat schwung in. In tijden van flanel en afschakelplan fase 6 kunnen interimkrachten toch nog een toegevoegde waarde hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ts toch wel raar soms,ik doe geen enkele poging om aan een man tegeraken,maar altijd is er wel iemand die intresse toond en er zijn wel heel wat leuke mannen bij
    Gewoon niet zoeken en spelen lijkt mij in jou geval het beste denk ik(maar ja dat is gewoon mijn mening)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben aan t scheiden en dan opgepikt om weer keihard gedumpt te worden en toch begrijp ik je hunker naar... maar ik ga proberen een stop in te lassen voor mezelf om toch wat rust te vinden en alles te verwerken of dat loopt hier verkeerd af

    BeantwoordenVerwijderen