"All you need is Jani' is op zoek naar singles

zaterdag 3 januari 2015 Gastblogger 1 Opmerkingen

Hey,

ik ben Riens en ik werk als redacteur bij het televisieprogramma "All you need is Jani" op VIJFtv. In het programma gaan we steeds op zoek naar leuke singles met een toffe en specifieke achtergrond, maar die het vrijgezellenleven liefst zo snel mogelijk achter zich laten. Wij bieden hen een volledige 'restyling' door Jani Kazaltzis om hen hopelijk een handje te helpen in de zoektocht naar een levensgenoot.

Als je iemand kent waarvan jij denkt dat zij een perfecte kandidaat is voor ons programma, zou dat fantastisch nieuws zijn.

Je kan me steeds bereiken op mijn e-mailadres of beter nog kan je me ook steeds een belletje geven.

Alvast ontzettend bedankt!

Riens Van Nuffelen
Redacteur 'All you need is Jani'
0484/38.30.22
riens.van.nuffelen@blazhoffski.be

1 opmerking: