Reizen voor alleenstaande ouders

woensdag 23 maart 2016 Lev 1 Opmerkingen

Deze week in De Standaard Online, en gezien de discussies en vragen die we hier zien passeren lijkt het wel interessant:

Maris Life werd vorig jaar opgericht door de Nederlandse vriendinnen Mariska Nunes en Emma Blanchard in samenwerking met touroperator Corendon en richt zich op alleenstaande ouders die met hun kinderen op reis willen.

"Als de kinderen met anderen aan het spelen zijn zit je toch alleen tussen de stellen en gezinnen. En als ik dan contact had vond ik het lastig om mijn uitdagingen als alleenstaande ouder bespreekbaar te maken", aldus Nunes, die zelf alleenstaande ouder is en al langer bij Corendon werkt.

In het reisaanbod wordt zowel met de ouder als met het kind rekening gehouden: kinderen kunnen zich amuseren in de kinderclub, terwijl ouders ondertussen contacten kunnen leggen met gelijkgestemden.

Geïnteresseerden kunnen voorlopig kiezen uit een tiental (veelal) zonnige bestemmingen zoals Ibiza en Kreta, maar ook kamperen in Friesland of Curaçao ontdekken behoort tot de mogelijkheden. Meer informatie vindt u terug op de website.

1 opmerking:

  1. Waarom kinderen in de kinderclub en ouders bij ouders? 't Is misschien omdat Uk niet zo veel bij mij is en nog klein is, maar ik wil op vakantie toch liever samen met Uk dingen doen. 's Avonds als de kinderen in bed zitten en tijdens de middagdut, is er toch nog tijd genoeg om te babbelen met de andere volwassenen?

    BeantwoordenVerwijderen